23.9.09

O-laaalaala!

Från seg, tung och orkeslös till lätt glad och positiv. Ja, tänk hur snabbt allt kan vända ibland! Det är ju himla underbart att de är så! Satt och funderade så det knakade i morse, hit och dit. Ringde Evelina och fortsatte och fundera i luren. Sen bestämde jag mig. Jag ska ha kalas på lördag! Det är klart jag ska! Med ballonger, serpentiner, partyhattar och vin! För jag fyller ju år på torsdag! Hoppas att alla som jag har bjudit kan komma. Vore toppenkul! Åhhh! Och tack världens gulligaste Elin som lämnade kvar sin cykel åt mig på jobbet så att jag slapp gå hem ikväll! KRAM! Nu tänkte jag se på IDOL (ja!ja!ja!!) och sedan lägga mig. Möte imorgon 0900 sen stan med Evelina och sen jobb fjorton till tjugotvå. PUH! (andas..) GONATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar