15.9.09

geeee mig

Hundrasjuttiofemtusenmiljoner saker att göra. Tre av tusen avbockade. Nu måste jag jobba lite, typ nio timmar. Sen får jag fortsätta med min milslånga lista. Men jag gillar't! Och den som känner för det får gärna köpa det här skrivbordet åt mig. Jag vill bygga ett litet hemmakontor! Och så vill jag få hem min fina byrå/skåp som står ute i stugan, och så borde jag måla kökshyllorna och hänga upp ett tiotal tavlor. Kanske gå en sväng till Lulebo för att se vad det skulle kosta att tapetsera om i hallen. Och köpa en hatthylla. Och en taklampa. Kanske två till och med. Och bokhyllor. Som sagt. Inget av de där har jag tid med, för mycket annat på tapeten. Hej!

3 kommentarer:

  1. DU FÅR INTE PLATS MED NÅ MER MÖBLER!!! Hur många gånger ska jag behöva säga det?:)

    SvaraRadera
  2. 1937 kr kostar en liten hall! :P

    SvaraRadera
  3. Jepp, kolla själv. Har skickat länken till din msn för jag kunde tydligen inte klistra in den här! På länken är det i alla fall exakt det papper du fyller i på lulebo :)

    SvaraRadera