1.9.09

film men inget te

Kan ingen komma och hälsa på mig helt oväntat så jag får bjuda på en kopp te och prata av mig? Jag är så rastlös man kan bli. Just tittat på En Shopaholics bekännelser. Tyckte om den. Många fina klänningar och tjusiga skor att vila ögonen på. Har även låtit fantasin flöda över spisen och lagat sjutton matlådor så nu har jag lunch i alla fall några dagar framöver. Bra det! Nä, får väl ta och krypa ner i sängen snart. Jobb tidigt i morgonbitti och resten av veckan. Lika bra att vända tillbaka dygnet från kvällsjobb till dagsjobb. Natti!

1 kommentar:

  1. Kom vi inte fram till att den bara gjorde det när du hade den i sängen? ;D Ofta på en kudde..? Då vare ju överhettning i alla fall ;P Men om den börjat göra det när du har den på bordet med strömmen i också så är det gode tid att lämna in den :P

    SvaraRadera