31.8.09

jag vill, jag vill inte, jag längtar, jag längtar inte

Så var helgen avklarad då. Jag har i princip bara jobbat. Långa pass. Från ett på dagen till elva på kvällen. Träningsvärken sitter fortfarande i, mestadels i benen. I lördags höll jag knappt på att ta mig upp ur sängen. Idag är det lite bättre. Jag bävar inför finalen. Har hört att tävlingen som var i torsdags kan jämföras med startsträckan i den stora tävlingen. Helt sinnessjukt galet! Vi kommer alltså att promenera i skogen, klättra på berg och simma i sjöar i ett halvt dygn. Haha, kan man annat än skratta? Tävlingen går av stapeln den sjuttonde september. Vi kommer åka iväg den sextonde. Sova i stuga. Tävla. Festa. Sova i stuga en natt till och sedan åka hem. Om man nu överlever? Knappast troligt. Så fram till dess ska jag springa på Mjölkuddsberget tills jag kräks. Lite träning inför detta kan behövas. Ser fram emot det jättemycket men samtidigt inte. Nu är vi dock fyra stycken i varje lag. Jag, Rickard (btr RC), Anna (RC) och Angelina. Sara kunde tyvärr inte. Känns konstigt att tävla mot Jenny och Eva. Vi tre som var värsta trion på restaurangen ska nu kämpa för vårat liv för att vinna på olika håll. Ja, detta samtalsämne är mest hett på tapeten just nu. Idag ska jag köpa träningsskor med mamma. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar