12.8.09

five hours later

Puuuh! Vilket doneri jag har haft för mig denna förmiddag. Efter duschen och kaffet fick jag en sån där fixa städa dona kick. Började lite lätt i köket med att städa, putsa, flytta runt grejer och plocka fram nya textiler. Sedan fortsatte det in till stora rummet och slutade med att jag hade möblerat om helt och hållet. Och resultatet? Toppen toppen. Nu har jag verkligen tagit till vara på alla ytor som går. Nu är jag mest sugen på att åka in till stan och köpa lite grejer som jag ser framför mig att jag vill ha här och där. Jimmi säger att han kan tänka sig att följa med in till stan. Ja varför inte... tills han nämner Magic, Game och spelbutiker. Helt ärligt. Det finns inget tråkigare. Jag träffas av John Blunds sömnpulver direkt jag sätter min fot innanför dörrarna på såna butiker. Är jag ensam?

1 kommentar: