23.8.09

igår party party idag inte så himla mycket party party

Hade en superduper rolig kväll igår! Helt klart värt baksmällan som infinner sig idag. Nästan åtminstone. Försökte råda bot på den med en liter juice, tretton liter vatten och en fika på Wayne's med mamma. Vi cyklade in till stan. Jag kom givetvis inte hem tomhänt. Dock hittade jag ett par så himla fina skor (mmm borde inte köpa) att jag nästan dog. Måste tänka på saken. Och en jacka! Mamma sa köp köp köp men den kostade en årslön så jag ska även ta mig en funderare där. Men den var så himla fin. Åååh. Nu ligger jag i sängen och här tänker jag stanna resten av kvällen. Möjligtvis att jag förflyttar mig till soffan. Fast tusan, jag har ingen mat hemma och jag är ursvulten! Bara ätit en liten macka idag. Vem bjuder på middag? KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar