18.8.09

mmmm vanilj skor och scones

Har verkligen haft en toppendag idag! Åkte in till stan med Jimmi och hans vänner. Gick runt lite här och där innan de ville gå på Max och käka. Kände mig inte allt för sugen men jag fick ju träffa Eva (KOM TILLBAKA!) så det var helt klart värt! Efter det lämnade jag dem för en shoppingrunda med min syster. Massa massa fina saker hittade jag. Åhh. Fikade på Waynes, scones med cream cheese och marmelad. Så otroligt gott! Och himla trevligt hade vi. Ohja. Efter några timmar blev Louise leds på att bära alla mina påsar så vi tog bussen hem till famor. Blev bjuda på lite mer kaffe och vinbär med gräddfil och svartvinbärs gelé. Mmmmm. En toppendag helt enkelt med en massa skratt och trevligheter. Nu är jag hemma och har precis plockat ihop lite och tänt ett doftljus. Det luktar vanilj och jag funderar på att dricka lite hallonte. Kärlek och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar