15.8.09

blåbär

Dagen började ju väldigt fint med att jag vaknade kvart i nio. Flög upp ur sängen i ren panik. Hur tar man sig till jobbet på en kvart? Cyklar så snabbt att benen knappt orkar bära en eller tar bussen och kommer för sent eller.. jag ringde Malin. Vilken himla tur att hon var på väg till mötet och kunde plocka upp mig. Vill aldrig missa ett möte på jobbet, bland det mysigaste ju! Efter det blev det jobb fram till halv sex. Promenerade hela vägen hem i solen. Det luktade blåbär i skogen! Åh. Idag var det även Jennys (min chef) sista dag. Men vi firar av henne om två veckor så inga tårar idag. Först slutade världens bästa Eva. Nu Jenny och sen om några veckor Johan. Fytusan! Nog för att jag gillar mina nya chefer och alla andra kompisar på jobbet också. Ja alla är bra! Men äändå.

Yoghurt till middag och lite nötter och en tidning till efterrätt. Priiiima. Jobb 7.30-18 hela helgen. Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar