27.8.09

Wish me good luck!

Idag gäller det alltså! Har precis smällt i mig lite äggröra med pesto och ska snart gå hem till mamma och hämta hennes cykel. Eftersom mitt hjul så lagom till idag har gått och blivit skevt. Känner mig lite nervös sådär. Jag vet egentligen inte varför men det är ju tävling! Självaste IRON-MAX. Alltså, Maxare från Umeå, Skellefteå, Piteå och Happaranda kommer hit till Luleå idag. Först blir det ett gemensamt personalmöte och där efter ska vi tävla. Vi har fått para ihop oss två och två inom restaurangerna. Vi ska cykla några hundra mil, paddla kanot och orientera! HJÄLP? Hoppas att Sara är grym på att läsa karta och kompass! Tror detta kommer bli sjukt roligt. Som avslut blir det fest med allihopa. Bastu, badtunna, öl och mat! Åh skoj! Önska mig lycka till nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar