29.8.09

good and bad

Igår hade jag en sån där utomordentligt trevlig heldag. Morgonmöte på jobbet och det var lika mysigt som vanligt. Efter det tog jag och Sofia en promenad till Myrorna. Hittade finaste skorna men det blev inget köp. Bussen till stan och lunch på mat&prat med Eva. Åååh bästaste Eva. Som jag saknat henne och det var så himla roligt att träffa henne igen. Vi satt och pratade huur länge som helst och sen blev det några timmar i butiker också. Lite köp men destomer surr. Sen hade helt plötsligt hela dagen gått och klockan blev fyra och jag åkte hem för en snabbdusch. Alla missade bussen utom Malin så hon kom hem till mig vid fem och då korkade vi vinaren och glömde helt bort att vi ju faktiskt skulle iväg så bussen åkte utan oss men med de andra. Vi fick skjutss ut till Gammelstad som tur var och hem till Elin. Oj oj oj vad trevligt vi hade och vi spelade spel och dansade i hallen. Drack drinkar och pratade hemlisar. Jag och Sara skulle försöka dra en ond pose och det slutade med att vi nästan låg på golvet och grinade av fnitter. Kulkulkul. Kul att vi var så många nästan tjugo stycken och så fick vi åka bil in till stan med Jennys hockeykille. Sen sa vi hejdå till våran älskade (fd)chef och önskade henne lycka till i Umeå. Sorligt. Sen blev det raka vägen in på Allstar och där slutar jag nog att berätta om kvällen. Hände så himla många konstiga saker där och nu sätter jag punkt. Eller.. kvällen var verkligen toppen och vi avslutade den inne på Max och alla hade rabattkuponger och extrema specialbeställningar. PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar