9.11.09

Back in town

Tusen bilder att gå igenom från Stockholmstrippen. Roligt! Så det är ungefär det jag ska ta och göra nu. Kom hem runt ett i natt. Fruktansvärt trötta och fnittriga. Tror tjejen som satt bredvid oss på planet ville skjuta oss i huvudet. Åtminstone mig. Ni vet. Trötthet blandat med rastlöshet resulterar mest i flams och trams. Men vi hade roligt, borde väl vara det som räknas. ÖB's nudlar och stekt ägg till nattmat framför Ensam mamma söker. Slocknade runt fyra i morse och vaknade en timme innan jag skulle iväg och jobba. Mmm så, idag har jag jobbat och nu är jag hemma och ska gå igenom alla bilder. Min kyl ekar och jag vägrar att äta ÖB's nudlar. Så, strunt samma. Såhär såg det i alla fall ut när vi stod och väntade på bussen från Arlanda.


Liten kaffe till Emma och en stor kaffe till JP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar