13.11.09

kreativitet på högsta nivå

Blev en extremt kreativ dag idag minsann! Åkte iväg på jakt efter en lampa till min radio och sen blev det även ett färgköp. Radion blir röööööd. Röd och fin inför julen! Efter stadsbesök och diverse åkte jag hem. Johan och Malin hälsade på och jag bjöd på te och focaccias. Himla trevligt. Och inte nog med det. Har städat och omorganiserat i alla köksskåpen. Möblerat om och hängt upp julgardiner. Bytt ut alla blommiga textiler mot mer julanpassade saker. Sprängt hål i alla ballonger och packat upp alla resväskor med nya kläder som jag så prydligt hängt upp på mina nya galgar. Med mera med mera med mera. Tog ungefär fyra timmar så en hel del har jag fått gjort. Mmmm. Tänkte att det är lika att börja redan nu om man ska hinna med allt. Pjuh! Nu lockar sängen, nästan.

1 kommentar:

  1. Liiiite tidigt för jul va? ;D 1advent brukar man ju ha som startpunkt ;P

    SvaraRadera