21.11.09

just nu tidigare och igår

Stressat eller? Jatack lite. Frida står i mitt badrum och pudrar näsan. Jag skulle behöva gå in där men det är en total bastu. Rickard ligger i min säng och låter som en pojke på tio år som inte vill ta på sig sina långkalsonger. Julmusik på högsta volym och Frida tycker att jag ska dra igång något mer partyaktigt. Okej! Fint fint fint. Jag springer mest runt och fixar trixar och lallar. Vad sker? Vi ska iväg på Malins 20-års fest och det kommer bli awesome! Det är jag helt säker på! Annars då? Jo Johan var här och drack en treo och käkade en lussekatt. Annars mer? En liten vända på stan med JP idag och igårkväll efter jobb jobb jobb blev det film + avocado smoothie! Hur gott som helst, dvs om man sockrar med en liter sirap. Nej nu måste vi fixa klart allt här! SES!

1 kommentar:

  1. HAHAHAHA kul att du skrev det där med långkalsongerna! hihi

    SvaraRadera