23.11.09

Lördagen och Malins kalas

Så vad hände i lördags då? Jag, Frida och Rickard drog fram mitt gamla ölspel. Shots och armhävningar vinglögg och lite mat på det hela som Frida lagade. JP rullade in så småningom och därefter sprang vi iväg till bussen som skulle ta oss ut till Lerbäcken till Malin och hennes 20-års fest. Med humöret på topp satt vi på bussen och jag blev så kissnödig och tänkte att det finns inte en chans i världen att jag klarar av att sitta här länge till. Ringde Evelina och visst fick jag komma dit och låna hennes toalett. Roligt. Jag och JP klev av och sprang dit. Hon hade förfest med massa vänner och hur kul som helst att träffa dem, var som länge sedan jag stötte ihop med de gänget. Trevligt trevligt. Stannade där runt timmen och blev bjudna på drinkar osv. Mmmm. Sen fick vi åka billig taxi ut till Lerbäcken för Rickard ringde och hetsade oss och sa att alla väntade på mig. Väl hos Malin var festen igång för fullt. Kan de ha varit, en trettio pers där? Mys. Vi dansade dansade dansade mest hela kvällen och däremellan lite svammel. Hur kul som helst. Taxi till Allstar vid midnatt trodde vi men det blev Cleo istället. Jag var så himla arg. Men det blev bra ändå! Nattbuss till Sunderbyn och lite mackor på det hela. Somnade runt morgonkvisten. En bra bra bra kväll trots allt! Kan helt enkelt inte bli annat än toppen när man är med sina fina vänner. WOH! Igår var det en slapparsöndag till tusen. Mest film, mys och pizza. Man behöver såna dagar också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar