27.11.09

Slutet gott allting gott

Olyckorna bara ramlar över mig. Här om veckan åkte jag på en oväntad avfrostning av kyl och frys. Fick slänga bort all mat, hur kul? Igår läckte kakformen så det rann ned smör i hela ugnen vilket orsakade en rökfylld lägenhet. Tro mig. Brandlarmet gick och det sved som sjutton i ögonen. Mådde illa hela kvällen. Och idag? Ja, mitt i allt julstök glömmer vi bort tvättiden och mina kläder är inlåsta i tvättstugan. Var bara att sätta sig ned och vänta på att personen efter mig skulle komma. Icket. Skrev en lapp och hängde på dörren. Icket. Men, så var det en omtänksam själ som såg min lapp och ringde mig. Personen efter mig kom aldrig så jag bokade den tiden och fick på så vis ut mina saker. ÅH! Ibland blir man bara så himla glad för att det finns så snälla människor!! Annars då? Här råder en smula julstämning, saker och ting börjar komma i sin ordning. Fiiint. Myyys. Ska fortsätta med pyntet och sedan blir det Idol + Sushi med min fina! Som jag även måste passa på att säga GRATTISGRATTISGRATTIS till honom! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar