4.12.09

all you need is love

Sömn och mat är överskattat, all you need is love! Fint fint fint. Vi tar bilen in till stan och gör några ärenden och möter sedan upp min syster. Lite fler ärenden och sedan brummar vi hemåt. Lämnar Louise och jag tänker att ska vi inte hälsa på farmor och JP flinar och säger men titta! Helt plötsligt står farmor utanför bilen och jag öppnar dörren och hon skrattar och vi ler och hon frågar om det är bra ja ja ja säger jag och hon frågar om vi har det bra, bra tillsammans och om vi är lyckliga och vi fortsätter att le le le och hon tycker vi ser så fina ut tillsammans och ja ja ja det är vi! Ja! Middag hos mig och vi leker en lek så mina kinder blir röda som bär och jag vet inte om det beror på vinet eller leken men det är så fantastiskt fint ändå. Kvällen kommer fortsätta att vara fin för om en timme eller två börjar alla mina söta vänner att rulla in och vi dukar upp för party! Ha en toppenkväll, FÖR DET SKA JAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar