18.12.09

iloveyouiloveyouiloveyou

Blev totalt grundlurad men oh vilken fantastiskt underbar överraskning!!!! JP kom till mitt jobb idag och behövde låna nyckeln till min lägenghet för att hämta en slips. Okej tänkte jag och gav honom nyckeln och så var det inte så mycket mer med det. Och nu ikväll efter stängningen kom han och hämtade mig och så åkte vi hem till mig för att plocka lite saker. Så när jag låser upp dörren känner jag en välbekant men ack så god doft. Sen tänder jag lampan och tittar in i vardagsrummet. Och vad står då där?! Något som jag så gärna velat ha. EN JULGRAN!!! Visste nästan inte vart jag skulle ta vägen. En julgran, till mig mig mig. Och inte nog med det, två jättefina julblommor med krukor också! Åh, tusen tusen tacktacktack! Och även till Marita och Stig som frivilligt hjälpt till med att fixa detta. Inte konstigt att jag är lycklig! ÅHÅHÅH! Massa massa kramar åt er! Imorgon får den bli pyntad för nu vankas det glögg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar