23.12.09

dan före dopparedan

Fortfarande inte helt kry. Känns frustrerande. Jobbigt både fysiskt och psykiskt. Försöker att inte tänka på det så mycket. Tur att jag har människor i min omgivning som bryr sig och rår om mig. Så himla fint. Igår fick jag en kavel och en filt. Och 25 chokladkakor. Snacka om att man kan baka en hel del utav det. Lite som julafton varje dag för mig. Och imorgon är det verkligen verkligen julafton! De här året har jag haft massvis med julstämning. Kanske beror det på att min lägenhet är som en liten tomtestuga. Kanske för att jag har både en pyntad gran och en ljusgirlang i taket. En gigantisk julstjärna och pumlor i fönstret. För att vi har bakat så himla mycket och lyssnat till julmusik nästintill hela tiden. Alla underbara dofter ifrån glögg, gran, saffran och pepparkakor. Minst sagt. Min syster skrev en sak om min lägenhet. Kolla här. Nu ska jag bara fortsätta krya på mig och mysa mest hela dagen. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar