3.12.09

Just tell people that you love them!

Trots att vissa saker inte står riktigt rätt till så måste jag få säga att jag är så himla lycklig! Det finns vissa människor som får mig att må så fantastiskt bra och det är ovärderligt. När man får höra så fina saker som att du är en underbar människa och det borde finnas fler utav dig ifrån en god vän eller när ens mor går och köper gardiner åt en eller när någon man håller kär viskar de sötaste sakerna i ens öra så att man smälter blir man bara så himla glad. Alla fina ord, mjuka som rosa bomull sparar jag på en speciell plats i mitt hjärta. Och när jag tänker på dem ler ler ler jag och tänker att vafasen, det är härligt att leva! Så för tusan, sprid kärlek! Sprid så mycket kärlek ni kan! För det är underbart härligt bubbligt och av kärlek får man massvis med energi och världen blir så mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar