5.12.09

tillsammans är vi oslagbara

När man samlar världens bästa människor under ett och samma tak och drar igång ett hejdundrans party kan det inte bli annat än lyckat. Vilket det även blev igår. Jag hade så himla roligt! Mitt vardagsrum förvandlades till ett dansgolv där de spelades alltifrån Spice Girls till Winnerbäck. Vi sjöng våra röster hesa. Varje litet hörn blev små vrår av hemligheter. Hemligheter och tisseltassel bakom en låst badrumsdörr. Utanför blev det en lång kö, kaos och utspilld öl. Och jag har nog aldrig varit med om en så fantastiskt kärleksfull fest förr. Kvällen var galen och jag kan inte i ord beskriva allt som hände. Men galet var det. Galet med kramar, skratt, hemlisar, dans, musik, sång, lekar, spel, alkohol, cigaretter och hångel. Min hjärna är sprängfylld med ord och händelser. Fint fint fint. Utgång blev det till både Cleo och Allstar. Var hemma runt nollfem i morse. Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar