3.12.09

som det är och känns just nu

Den tredje december och min lillasysters femårsdag. Helt otroligt hur snabbt tiden går. Så snabbt att man ibland glömmer bort att stanna upp, se sig omkring och känna efter hur man mår. Jag tror att jag glömde. Glömde bort att känna efter, struntade i sånt som var viktigt för att kunna fungera normalt och körde ett annat race. Ett race som jag inte någonstans ångrar, men som jag får sota för nu. Det finns inga ord att sätta, bara känslor som kryper i kroppen. Det tar emot. Men jag vet att alla ser och förstår och det är jag så himla tacksam för. Tack för att ni finns. Och tack för att du finns. För mig. Men det är min lillasysters femårsdag och jag har semester i nio långa dagar och jag avslutar inlägget med ett HURRA HURRA HURRA till oss båda. LOVE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar