1.7.09

må-å-åååste a-aandaa-a-s-ss

Ojojoj! Det är så mycket nu att jag knappt hinner med att andas. Fläng hit och dit. Igår var det jobb och sedan middag på Sub med Evelina. Sen hem hem hem och sova massor och lite för mycket. Rickard fick hämta mig i morse, mja. Sov lite väl gott. Sen jobba jobba jobba. En sväng på Storheden med mamma och Louise innan vi åkte till mormor i Råneå. Babbel babbel kaffe och mer babbel. Fick med mig hem några dessertskålar och rädisor från hennes lilla land. Tillbaka till Luleå och hem till pappa, hämta minneskortet till min kamera. Vidare till Preem. Skulle hämta ut min nya kamera men hade glömt de viktiga numret hemma så det blev ingen kamera. Imorgon, hejhejhej. Ska jobba 08-19 och sedan blir det grillning nere på stranden med fina folks. Om vädret nu håller i sig. Måste även fixa så att någon (Evelina) går på bolaget åt mig. Och hämta ut kameran. Elin kör du mig? Och fix fix fix. Stugan på torsdag? Hem på söndag. Packa packa packa. Stockholm på måndag. Aaaaaaandas.

Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar