20.7.09

EMMA ÄR HEMMA!

Hemma på riktigt, tror jag. Blir några dagar åtminstone. Har haft det kanon i stugan trots lite jobbiga barn och flugfän. Loppisen på Nolia var toppen! Fick med mig en 50-tals lampa på fot, en grön Fjällräven jacka, ett kakfat med två våningar och rosor på och en hel massa fina saker. Supernöjd, verkligen. Har även slipat min byrå och målat den två omgångar. Ett sista varv och sen är den färdig. Måste väl tillägga att Jimmi har hjälpt till också. Så, nu var det sagt. Har gjort en massa andra saker också, kanske lite väl ovesentligt att skriva ned. Stugliv är stugliv. Nog om allt. Ska ta tag i en radda med andra grejer nu. Har knappt varit hemma på 2,5 veckor. Puh! Känner mig.. ska inte nämna ordet. Jag har fortfarande semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar