23.7.09

mmmmm beslutsångest

Sitter här med världens beslutsångest. Ska jag åka till PDOL imorgon eller inte? Har förvisso börjat rota runt i garderoben och överväga vad jag bör ta med mig. Lutar mot att jag åker men vädret får nog avgöra. Står solen högt på himlen blir det av! Annars har jag haft en toppendag idag. Svängt runt på stan med syster och sen gick jag och fikade med Jennifer som är hemma från Stockholm. Åååh det var så himla roligt att träffa henne igen! Satt och pratade i flera timmar och uppdaterade varandra om allt som hänt sen sist. Mysigt värre! Nu är Louise här och ockuperar min soffa och dricker öl. Antingen så är hon bara sällskapssjuk eller så försöker hon tagga inför festivalen imorgon eller så super hon bort sina bekymmer! Kvittar väl hur som helst! CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar