21.7.09

Vilken dag!

Aj, mitt huvud. Dunk dunk dunk. Stressat som en galning hela dagen. Städat, dammsugit och skurat hela lägenheten. Plockat och packat upp väskor och vattnat blommorna. Varit en sväng på stan, ryckte i shoppingnerven. Två par skor och en klänning. Åkt hem. Louise kom på besök, himla trevligt. Massa tjejsnack. Och så har jag fått den fina äran att styra upp en fest och självklart gick jag med på det. Men det är inte så lätt att smsa med sjuhundra personer samtidigt. Så jag mötte upp mina vänner på Kulturenshus och nu verkar det mest som att vi ska dra på festival till helgen istället. Jösses! De lär bli toppen! Sen körde Elin mig till Konsum för att jag var tvungen handla lite, så tänkte jag ta bussen hem. Men nej det gick ingen buss. Så jag fick gå hela tre kilometer med ett stort paket under armen och en tung påse i den andra. Snart ska jag öppna mitt h&m paket men först ska jag kika klart på Beck. Jag skulle somna om jag bara la mig ned nu men Johan skulle titta in efter jobbet. Jag ska försöka hålla mig vaken. Försöka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar