5.7.09

Grillparty. Första Juli.





Dags att fira min semester! Johan & Agnes. Hos mig.

Jag och min fina blommaaaaa.

På grillplatsen. Agnes. Tessan, Elin, Johan, Agnes och Jacob.

Evelina, jag och Agnes. Bild nummer två. Rickard och jag. Diggar min min.

Kära vänner, kollegor och Maxare!

Vi hade roligt. Superduperkul!

Fina blommor. Jag försöker med en snygg pose? Vinarn i högsta hugg.

Johan. Tetrapacket innehöll äppelvin som Jacob hade med sig. Smakade äppelkaka. Jättegott.

Påväg till Båten, Färjan.


I väntan på taxiiiiiin. Som dröjde femtio minuter!

Där träffade jag David! Precis som för ett år sedan. Komiskt.

Äkta Maxkärlek. (Rickard hata mig inte för bilden!!) Och Evelina!


Sen tog kvällen slut runt nollfyra. Efter en fyllepizza från Matstället hemma hos tessan. Vilken kväll! Hur kul som helst! De får vi minsann lov att göra om! Wohoho.

1 kommentar:

  1. skrev en kommentar men den kom visst inte in :o jätteroliga bilder iallafall & en sjukt värd kväll ;D gillar speciellt bilden med mig och jakob i skogen. nyktert (;

    SvaraRadera