27.7.09

Bakis?

Fredagskvällen på PDOL var helgrym! Vi hann knappt komma dit och slå upp vårat minitält innan vi blev inbjudna lite överallt. Vi hamnade slutligen i ett tält med ett härligt gäng sköna norrmän. Körde ett galet ölspel vilket resulterade i att vi (åtminstone jag) fick i mig på tok för mycket alkohol. Kvällen löpte vidare och vi hade bara så himla kul! En sväng in på området och såg Dead by april och käkade wokade nudlar. Tillbaka till campingen för mer galenskap. När jag vaknade på lördag morgon efter extremt få timmars sömn ville jag mest gå under jorden. Sjuk baksmälla. Jag kunde knappt stå. Tog bussen hem mitt på dagen. Slängde mig i sängen. Och sov. Sov ungefär sju timmar tills Jimmi kom och hämtade mig. Nästan så att han fick bära mig ut i bilen. Sen fortsatte jag kvällen med att ligga ned i soffan. Jimmis föräldrar kom mot kvällskvisten så nu är vi alla här ute på Porsön. Idag har vi åkt sjuhundra tusen mil. Till Ikea. Igen. Jag ville mest sova. Jag är fortfarande ett vrak. Mat snart? Inte ätit sen igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar