20.4.09

från systers rum

Vilken toppenhelg! Klev upp med tuppen på lördag morgon. Drog iväg med Evelina och Andrea och simmade och solade på Pontus. Åt lunch på stan och shoppade upp en massa pengar. Efter de åkte vi hem till mig och gjorde oss skapligt fina. Runt sex sju rullade folket in och vi blev en stor hög med människor. Spelade spel, drack vin och pratade gamla minnen. Ohja, hur trevligt som helst. Beställde taxi till stan och jag fick ett kort med gratisresor för att jag var så himla trevlig? Finfint de ju. Gick ut på Heroes och stötte på gamla bekanta och som vanligt slutade kvällen med fyllekäk på Max. Eller nattbuss till Porsön och hem till Jimmi för min del. Mys. Vaknade sent som sjutton idag, mest trött och törstig. Hem och duscha och svira om för middag hos papi. Småungarna blev lika glada som alltid då stora Emma och Jimmi besöker. Supergod mat, lite för gott. Mmmmm. Nu är jag hemma hos mamma helt oplanerat. Jag hatar att missa bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar