27.4.09

HEREIAM

Nu är jag här igen och igen och igen och igen. Jag har visst gått och blivit smått sjuk. Halsen är ett vrak och det bankar i hjärnkontoret och svider likt ett skrapsår i min näsa. Vem ska jag skylla på? Någon måste ha smittat mig. Tack för det kompis! Woh. Hur som helst, kursen nere i Stockholm var över alla förväntningar. Åhååhåh. Skulle vilja berätta om allt i detaljer, men de går inte. Kan i alla fall säga att det är bland det mest lärorika och intressanta jag varit med om. Helt fantastiskt. Och framförallt sjukt roligt! Moa, den lilla tösen som jag åkte ned med visade sig vara världens gulligaste lilla tjej. Vi hade sjukt kul helatiden! Som jag sa, vad skulle jag ha gjort utan henne där? Ja ja ja ja ja. SUPER! Förutom att vi satt nere i en liten lokal och lyssnade till en toppenlärare tre dagar i rad har vi fikat, ätit, fikat och ätit lite mer. Restaurangbesök på Elverket och utgång på Kvarnen på Söder. Historien bakom hur vi hamnade där är väldigt, komisk. Allt babbel med alla andra Maxare var såklart också helt toppen. Allt var helt toppen! Och sååå mycket mer. Men nu ger jag mig. Idag är det måndag och jag har jobbat hela helgen och det gör ont överallt och jag behöver en alvedon eller liknande.

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar