15.4.09

kaatchiiing

Jag mår fint idag. Tio timmars jobb och inte mer med det. Jag och Eva har mest pratat om våra fjällresor och fnissat. Det känns som att det är så mycket saker på gång just nu, men jag vet inte. Allt känns positivt i alla fall. Jag är glad. Det börjar bli vår på riktigt. Imorgon får man lön också, tjoho! Man kanske skulle ta och betala lite räkningar och deklarera nu. Fick sinnessjukt mycket pengar tillbaka på skatten. Räkna tiotusen minus ettusenetthundranittiotvå kronor. Vad jag ska göra för de pengarna är ännu oklart. Kanske blir det en soffa? Kanske blir det en resa? Eller så slänger jag in dem på sparkontot.. mmm jag gillar att spara pengar. Och att slösa. Bah gah bahagha.


Jag är lite nervös. Nästa onsdag ska jag flyga flygplan. Wrrooooom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar