21.4.09

vårvårvår

Vilket underbart väder! Solen skiner och det är inte minus hundra grader. Man kan inte bli annat än glad. Precis hemkommen från jobbet, Myrorna, Konsum och en kvällspromenad. Har hunnit med mycket idag minsann. Snart ska jag slänga ihop lite mat och ta de lilla lugna. Fina fynd från Myrorna. En mörkgrön kofta och en väst som jag har lite svårt att beskriva. Mmmm. Koftor. Jag älskar verkligen koftor! Och två nya böcker. Woh! Jag är inne i en läsperiod igen. Har väntat på att dessa två böcker ska komma ut på pocket i ett år nu. Jag är lite för snål för att köpa dyra inbundna böcker. Sparasparaspara. Dock har jag ännu en bok att hämta ut på Preem. Såg jag precis. Får se om jag orkar det senare. Kanske om vädret håller i sig.

Åh, just det! Jag är visst ledig imorgon. Hur tusan hade jag missat det? Underbart alla gånger. Hinner jag med att fixa allt inför resan på onsdag. 05.00 går flygtaxin. Jag kommer förmodligen inte ens kunna somna.

AAAAAAAAH mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar