7.4.09

speed

Så fort var de gjort. Dammsugit hela lägenheten, plockat undan saker, papper, kläder och skrot. Så nu är de där det ska vara och ingen annan stans. Disken är diskad och den torra är inplockad. Ja, de tog en timme och inte en sekund mer. Hann springa ner i tvättstugan under den tiden också. Duktig Emma. Effektivt. Plus att jag har jobbat från morgonkvisten till fem. Tänkte det var lika bra att ta tag i stöket medan jag fortfarande var i farten. Känns skönt nu. Imorgon efter jobbet ska jag hämta ut mitt leg, tvätta och packa. Och på onsdag bär de av! ÄNTLIGEN! Min hjärna har redan tagit semester. Snart får hela min kropp njuta. Kan nästan inte ens beskriva känslan.

Nu ska jag försöka äta upp all mat som kommer bli dålig i kylen. Hur jag nu ska lyckas med det, den är för ovanlighetens skull väldigt full.

Och ja, helgen var kanon! Min kamera är på vift så jag kanske slänger in lite bilder senare. Helt enkelt, jag har fullt upp konstant. Betyder de att jag har ett liv för att jag aldrig hinner blogga?!?!? HEHEHE Hejdå nu är jag hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar