22.4.09

Oj!

Hej hopp! Jag vet att klockan är mycket och att jag egentligen borde sova, men det gör jag inte. Kom hem runt halv tio ikväll och började packa. Hann liksom inte det tidigare. Och strax efter tjugotvå kom Johan över och nu är den snart nollett och han gick precis ut genom dörren. Vi smuttade på rosévin och babblade om tusen saker och tiden sprang iväg. Nu är det väl knappast någon idé att sova? Hmm. Törs inte. Som sagt, väldigt rädd att alarmet ska få fnatt och inte ringa så att jag vaknar. Annars då? Köpte en kjol för tjugo kronor idag, helt överkomligt pris. Lagade pannkaka och bakade jordgubbstårta tillsammans med Jimmi. Mumsfillibaabbbaa!

Funderar på att göra något vettigt nu när jag ändå ska vara vaken hela natten. Typ, koka linssoppa. Men det kanske var att överdriva? Ungefär som att jag kliver upp halv sju och börjar dammsuga. Men jag är ju lite som jag är. Nåja, kan finslipa packningen och typ koka te eller något. Bara fyra timmar kvar tills taxin är här. Nervös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar