22.3.09

boys boys boys

Det var nyss fredag kväll, hur blev det söndag så snabbt? Åh! Mmm, fredagen blev en dag utan slut, näst intill. Stängningen var klart efter tjugotre och vi skrattade nog mest bort allt. Jimmi kom och sen åkte vi hem till mig och käkade äggmackor och kikade på I en annan del av Köping. Så jäkla bra! Man kan inte annat än le helatiden. Lördag. Vi tog en promenad till mjölkudden och gjorde ett litet ärende. Åkte buss ut till Storheden och mötte upp pappa & co. Flängde runt och kikade här och där. Ingen soffa från Myrorna blev det. Synd. En sväng på stan och en snabb runda in och ut på Monki. En randig tröja rikare. Hundratjugo kronor fattigare. Köade på Max i city en kvart. Köpte hur mycket mat som helst och satt i matkoma några timmar. Prommade hem till pappa och busade med kidsen resten av dagen och kvällen. Ja, vi satt barnvakt. Sånt tar på krafterna. Premiäravsnittet av Robinson var ingen höjdare enligt mig. Hoppas det blir bättre, som förr! Morötter och dipp. Sen taxi hem. Som skulle vara billig men det blev dyrt. Lite mer serietittande och jag somnade nog ganska så snabbt. Godmorgon söndag och vi har letat äggen som gått upp i rök. I en annan del av Köping och ostmacka. Nu är jag ensam här igen för Jimmi är och töntar sig. Vad ska jag hitta på nu? SOLEN SKINER! Tror det blir utåt!

Tjabba!

1 kommentar: