14.3.09

små tankar

Nu vill jag gå och lägga mig men det går inte för Kjell tittar på teve och syster vägrar dela säng med mig. Jo jag ska sova hos mamma i natt och då är de tydligen soffan som gäller. Får väl dela med hunden. Man ska veta sin plats, eller? Tvi. De är sjuhundra grader varmt här inne och jag kokar snart över. Tuggar på en torr skorpa som inte smakar något alls, eller kanske lite fibrer. Okej, världens sämsta beskrivning. Försöker mig på en tankeöverföring till Kjells hjärna "nu vill jag gå och lägga mig" så att han kanske fattar vinken. Kan ju liksom inte ställa mig i dörröppningen och vråla "HÖRRU, NU VILL JAG SOVA!"

Saknar min sköna underbara säng. Länge sen jag sov hemma. Mina rosenlakan! Åh! De virvlar typ omkring tusen tankar i mitt huvud som jag så gärna skulle vilja skriva ned. Vore dock de dummaste och publicera offentligt. Bara jag som känner så? Alltså, att man egentligen skulle vilja skriva något helt annat än de man egentligen skriver. Jag menar, djupa saker. Haha. Nej, jag är inte deprimerad. Lät nästan som det. Äsch, svammel. God natt! (Tror min tankeöverföring fungerade..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar