27.3.09

happy days

Vilken produktiv dag! Och jag är fortfarande sprudlande glad, åh. Fick ett trevligt uppvaknande runt halv åtta i morse och tog de lugnt några timmar. Sen bestämde jag mig för att det var dags att ta i tu med saker. Sluta skjuta dem framför mig. Så jag åkte in till polishuset (känns som att jag hängt där endel på sista tiden?) och frågade lite saker angående passfixning. Jag svär, världens trevligaste kvinna som jobbar där! Ja ja ja! Och efter det sprang jag in på en frisör salong och bokade klipptid. Så i morgon mina vänner, ska jag klippa mig och grejja ett pass. Hur bra? Jag är typ nervös. Ehum. Jo och glad har jag varit hela dagen. Åkte hem till Johan lite spontant och drack några koppar kaffe. Hans mamma dök upp och så tog vi bilen ut på äventyr. Ett stop på Statoil för en liten konstig lunch i form av massa frukt och nötter. Vidare ut på vägarna och nästa anhalt blev en inredningsbutik. Som hette? minns inte. Men, jag blev kär i allt som fanns där. Köpte sötaste gulligaste små kopparna. Med små fåglar på. I brunt och vitt. Härligt 60tals inspirerade. Jo. Vidare mot Antnäs möbler och jag blev nästan med en matta, ångrade mig i sista sekund. Och helt plötsligt hade hela dagen gått och jag fick skjuts hem till Jimmi. Vi lagade kalas god mat och kikade på, ja gissa. I en annan del av Köping. Vilket vi ser på fortfarande. Ett litet tvättstop just nu bara. Heheh. Kanondag alla gånger! Morgondagen blir nog inte sämre, vill jag lova.

Gonatt.

1 kommentar:

  1. Anmäl dig till Veckans blogg och var med och tävla om en länkning!

    Spana in vår söta blogg och anmäl!

    www.arntyochmirry.se

    SvaraRadera