17.3.09

time running

Det blev minsann ingen slö-slappar-dag i sängen inte. Nej, jag kunde för mitt eget samvete inte slösa ledig tid på att inte göra någonting. Spelar man hög musik och har en kaffekopp till hands så blir det inte allt för tråkigt att dammsuga upp chipssmulor och diska. Skön känsla efteråt när det är rent och städat omkring en. Tog en lång varm dusch och gjorde mig lite fin. Solen sken och det var givet skinnjacks väder ute. Hur härligt som helst! Tog en promenad och njöt till fullo. Mötte upp Jimmi inne i stan och så gick vi hem till min far på middag. Finfint! När jag skulle åka hem tog jag buss nummer ett, jag blir så förvirrad. Minns aldrig vad hållplatsen heter där jag ska av. Så jag plingade lite väl tidigt och fick gå en mils promenad i kvällskylan. Mycket promenixande idag med andra ord. Men de gör gott. Hoppas på sol imorgon. Jag vill promenera och lukta på våren. Mysmysmys.

Avakadomacka och te framför "Familjen Annorlunda" De är också mysfaktor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar