24.3.09

söndag måndag osv

Igår blev det en långpromenad tillsammans med Johan in till stan. Vi gjorde ett stop på Konsum för att köpa oss en glass. Det var ju varmt och vårsol! Men när vi kom ut igen hade solen försvunnit och hagel öste ner. Kan man ha mer otur? Magnums nya glassar var hur som helst inte prisvärda. Mindre till storleken och fyra kronor dyrare. Blah! I stan köpte jag mig bok. Trots att jag lovat mig själv att inte köpa någon försen jag läst ut alla jag har. Men.. jag var tvungen. Sanna mina ord. Sen åkte jag hem till mamma och myste lite. Tog en promenad med syster och pratade strunt. Lånade hem en film som jag glömt namnet på. Såg den igårkväll och sedan somnade jag före klockan tjugotvå. Var inte så himla jobbigt att kliva upp halv sex i morse då. Har jobbat hela dagen. Nu ska jag snart fixa lite frukt. Ja, typ skala en mango. Favoritprogram på tv klockan åtta. Familjen Annorlunda. Haha, jag gillar det! Så myyysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar