30.3.09

days days days

Hej. De har mer eller mindre varit fullt upp i flera dagar i rad. Fredag. Fick kortare hår samt en ny lugg. Fotade mig och gjorde ett internationellt id-kort hos polisen. Heldag på stan med syster och mamma. Vegetarisk paj på Wayne's. Lite nytt i garderoben. Älskar! Storheden fram och tillbaka med syster i sällskapet. Hem till mig för vin skumbad och tagga till. Fest i min lägenhet med en herrans massa människor. Jag lämnade ansvaret åt någon annan och for till ett annat party i stan. Åkte taxi och gnällde till mig rabatt. En tidig kväll. Jag och Jimmi köpte (hör och häpna!) Max-mat och tog första nattbussen hem. Lördag. Vaknade tidigt som tusan. Drack tio liter vatten varvat med juice och cola. Jobbade från tretton till tjugotvå trettio. Sen somnade jag innanför ytterdörren. Söndag. Städade halva lägenheten. En trasig hatthylla fick jag även beskåda. Tack?!?!?! Jobbade från tretton till tjugotvå trettio.

Måndag. Ledig. Trött. Ska ut och äventyra med Jimmi. Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar