9.3.09

Söndag..

Hejhejhej. Ligger i sängen och har ont i magen. Jätte ajaj. De gör liksom ont på alla sätt och vis. Jag försöker styra tankarna för att tona ner smärtan lite, men det går allt annat än bra. Har legat här i omkring två timmar. Skönt att vila, läsa bloggar och surfa runt. Lyssna på bra musik och bara vara. Är väldans trött också. Och gnällig.

Helgen har i alla fall varit toppen! Igår var jag som sagt och åkte slalom. Med Jimmi och hans vänner. Blev lite besviken. Backen var för kort, för isig och liftkön aldelens för lång. Men lite kul var det allt! Väl hemma fick jag familjebesök och pappa hade med sig min fina gamla tavla. Som jag fick när jag var en liten bebis. Jova. Och så blev det kväll och fest. Massa människor och babbel. Mest ointressanta konversationer och flum. Vi gick ut på Kåren och röjde vidare några timmar. De var en minst sagt trevlig kväll! Och idag får man lida för det..

Mamma tyckte inte att jag kunde öppna juicepaketet inne på Kvantum. Men jag var ju så törstig!

Hälsade på hemma en sväng tidigare idag också. JAG SAKNAR MIN SYSTER! De är nog de som är mest tråkigt med att ha flyttat hemifrån. Jag tror hon saknar mig lite också. I smyg.

Nä, nu ska jag drömma vidare och njuta av varenda minut som är kvar av denna dag.
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar