14.3.09

shoes history

Åååh äntligen hemma efter en lååång dag på stan! Jag känner mig helt superspeedad. Ska snart tala om varför! Hur som helst så blev det en lunch tillsammans med Johan. Jag åt rotsaksplättar med örtkeso. Jag skulle inte betala för det igen. Men jag blev mätt och tur var väl det. Vi småstrosade omkring några timmar och sen bytte jag sällskap och mötte upp min kära syster. Då var jag helt enkelt tvungen att dra med henne på skojakt! Eller jakt vet jag inte, jag visste ju redan vad jag ville ha. Som jag suktat efter i säkert två månader nu. Och dom fanns kvar! Ja ja ja ja ja ja ja! Helt galet glad är jag för nu är dem mina. Skorna. Som små karameller. Åh! Blev även ett till par som jag också velat ha länge. Ska minsann visa sen! Och om en liten stund ska jag åka hem till mamma och äta linssoppa och.. hämta ut mina skor på posten som jag beställde här om veckan. Jo tack, tre par skor på en dag! Nej, fyra. För jag fick veta i morse att Jimmis söta mamma och pappa har köpt mig ett par stövlar. Ni vet såna där supersnygga skoterskor med foder och så. Haha! Gulligt hur som helst. Men vad ska jag med dessa till då? Jo för jag ska till fjällen! Men det var en helt annan historia. Nu måste jag springa iväg till bussen! CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar