6.3.09

you are dreaming

Hur blev det torsdag så snabbt? Vart tog hela veckan vägen? Hallå? De var måndag igår, om jag inte misstar mig. Kanske inte. Vad har jag gjort hela veckan då? Jo. Jobbat lite för mycket och sovit andelens för lite. Förutom igår, då somnade jag två timmar efter jobbet. Klockan åtta. Så kan de gå ibland. Kanske har jag ätit lite för mycket Ben & Jerrys glass och för lite bönor och linser den här veckan också. Orken har varit i botten, kanske just därför? och sömnbristen. Kanske. I måndags så blev det i alla fall en hel dag med Johan. Vi drog en långlunch på stan och hängde mest. Tisdag rengjorde jag en glassmaskin i sju tusen delar. Jag klarade det! Åh ja.

Nu ska jag ta och röja upp i min rövar lya och sedan käka en ostmacka och kika lite på Lost innan de är dags för sömn, igen. Jobb imorgon. Ledig helg och den är redan planerad och snart är de väl måndag igen med jobb och så. Jaja, vad gör väl det? Jag längtar till april!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar