17.3.09

freedom

Kan man bli annat än lagom lycklig när man vaknar upp och solen skiner in genom fönstret? Jag tror inte det. Har varit uppe över en timme redan. Ätit frukost, kikat på nyhetsmorgon och nu blir det, ja. Jag vet. Kaffe. Sen ska jag bege mig utanför lägenheten och ut i solskenet. Börjar inte jobba försen klockan fem i eftermiddag, härligt. Kanske en sväng på Kupan? Länge sen. Får se får se. Btw. Min börs är tillbaka! Så himla bra. Hanna hade hittat den i sin jackficka. Hur tusan den hade hamnat där förstår jag inte? Riktigt skumt. Och i morse så hittade jag min bortsprungna klocka. Under sängen.. Hur saker bara kommer och går. Nu går jag! Hej!

1 kommentar:

  1. det är gårdstomtarna som jävlas. Du har gjort nånting som har gjort dom arga och då srtaffar dom dig med att gömma saker. :D

    SvaraRadera